“Rocca al Mare ja Kristiine Keskus võtavad koroonakriisi väga tõsiselt. Teeme kõik endast oleneva, et tagada külastajatele ohutu ostukeskkond ja kaupluste personalile turvaline töökeskkond. Just seetõttu jagame esimestel päevadel külastajatele mõlemas keskuses tasuta näomaske,“ ütles Kristiine ja Rocca al Mare Keskuse juht Kristjan Maaroos. “Arusaadavalt tahame võimalikult kiiresti tavaellu naasta, kuid peame olema valvsad, et vältida uut viiruslainet.“

Ühekordseid näomaske jagatakse külalistele keskuse peasissepääsude juures põhimõttel igale külastajale üks. Esimesteks päevadeks on varutud 5000 kõikidele nõuetele vastavat näomaski. Vajadusel on maskide mahtu võimalik suurendada.

Mõlemad keskused on juba kriisi algusest saati suurendanud keskustes puhastuskordade arvu, pöörates suurt tähelepanu kontaktipindadele nagu käsipuud, liftinupud ja puhkealad. Üürnikel on palutud oma kaubanduspindasid tavapärasest rohkem tuulutada. Samuti on keskuste peasissepääsude juurde paigaldatud desinfitseerimisjaamad.

Ühtlasi algab esmaspäevast keskuse sisepindadel ulatuslik teavituskampaania, mille käigus jagatakse juhised ohutuks ostlemiseks. Nii Kristine kui Rocca al Mare Keskuses kehtib 2+2 liikumispiirang, mis tähendab seda, et liikuda tohib vaid üksi või kahekesi ja vahemaa lähima inimeseni peab olema vähemalt kaks meetrit.

Keskuste omanik on soovitanud üürnikel kriisi perioodil tungivalt hoiduda ostukampaaniate ning tootetutvustuste läbiviimisest.

Rocca al Mare Kaubanduskeskuse üldpind on 74 600 m2, millest 57 600 m2 on väljaüüritav pind. Keskust külastab päevas ligi 15 000 inimest.

Kristiine Keskuse 43 700 ruutmeetrisel äripinnal tegutseb ligikaudu 125 kauplust. Keskust külastab päevas 20 000 inimest

*

NB! Delfi koostöös Tallinna linnaga püüab Eestit tabanud eriolukorra ja probleemide ajal viia kokku pealinna abivajajaid- ja pakkujaid. Osale sinagi aktsioonis “Seljad kokku”!

Täpsemad reeglid:

1. Delfi pakub võimalust kõikidele töö- ning abivajajatele või -pakkujatele endast märku anda.
2. Blogisse saavad postitada registreeritud identifitseeritavad kasutajad.
3. Kõik avaldamisele minevad postitused on moderaatori poolt modereeritud.
4. Postitus peab sisaldama probleemi või abi pakkumise kirjeldust, piirkonda, inimese nime ja kontaktandmeid (e-mail ja/või telefoninumber), mille kaudu saab abivajaja või abipakkujaga ühendust.
5. Keelatud on postitada kellegi teise andmeid või tekitada postitusega kellelegi kahju.
6. Igas postituses ja üleskutses tuleb lähtuda valitsuse antud kehtivatest korraldustest.
7. Delfi ei vastuta postituste aegumise või adekvaatsuse eest.
8. Kuulutusi avaldatakse järgmistel kellaaegadel: 09.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00.