Lisaks kohapeal tehtud tellimustele, olid tänasele ajale kohaselt suure tellimuste koormuse koheselt ka toidukullerid ja -rakendused, mis suure burgerilembuse tõttu ajutiselt kõiki tellimusi täita ei suutnud ning mis tuli ajutiselt tellimusteks sulgeda.

„Kojutellimisäpid olid eile tõsise koormuse all ning selleks, et köögid avamispäevale omasele tellimuste tulvale vastu peaks, pidime eile nende rakenduste kaudu tellimisvõimaluse ajutiselt sulgema. Taaskäivitamine on meil plaanis aga üsna pea ning usume, et lähipäevil suudame taas ka kõik kaasa ja koju tarne tellimused kenasti täita ja burgerisõpru ka distantsilt rõõmustada,“ ütles Tallink Grupi kaldakaubanduse juht ning Burger Kingi frantsiisi maaletoomise projekti juht Katre Kõvask.

„Oleme kõigile burgerisõpradele tänulikud eilse vägagi mõistva ja vastutuleliku suhtumise ja tegutsemise eest. Kõikjal restoranides peeti rangelt kinni distantsinõuetest, desinfitseerimise üleskutsetest ja 2+2 reeglist. Rõõm on näha, et suudame väga kohusetundlikult, sõbralikult ja hästi teha koos nii suuri asju nagu globaalsete brändide maaletoomine ka tänasel kriisi ajal,“ lausus Kõvask.