Jätkuvalt on segmentidest tarbijate hulgas kõige populaarsemad keskmised maasturid ja väiksema keskklassi autod, milliste osakaal oli maikuu müügis vastavalt 25,3% ja 23,1%. Hübriidautosid läks kaubaks 139, elektriautosid anti klientidele üle 25 ja CNG gaasiautosid 54, teatas Amtel.

Kõige populaarsemaks automargiks kerkis maikuus Škoda, millised müüdi 204. Esikolmikusse jõudsid ka Toyota ja Renault, vastavalt 174 ja 101 müüdud uue sõiduautoga. Mudelitest langes klientide valik kõige enam Toyota RAV4 kasuks, milliseid müüdi 83. Järgnesid Škoda Octavia ja Renault Clio, vastavalt 74 ja 58 autoga.

Langus jätkus ka tarbesõidukite turul ja maikuus müüdi 239 uut tarbesõidukit. Kokku on viie kuuga müüdud 1771 uut tarbesõidukit, mida on 34,7% vähem kui möödunud aastal samal perioodil. Markidest oli populaarseim Citroen 73 müüdud sõidukiga. Järgnesid Peugeot ja Renault, vastavalt 44 ja 35 sõidukiga.