Circle K Eesti ASi kaubandusdirektor Diana Veigel sõnas, et kuigi e-poe avamine oli plaanis juba enne maailma tabanud tervishoiukriisi, siis kiirendas kevadine olukord Circle K e-poe valmimist vastavalt tekkinud vajadusele.

„Circle K suurimaks väärtuseks on inimesed. E-poe avamine aitab säästa nii meie endi töötajate kui klientide tervist ja heaolu, viies kokkupuutepunkti teenindusjaamades miinimumi. Lisaks pakub e-pood veelgi mugavama ja kiirema ostukogemuse,“ selgitas Veigel.

Circle K uuest e-poest on võimalik samaks päevaks tellida ette tavapärased tooted, mida klient peatumisel ostab – kuum toit hamburgeritest hot dogideni, võileivad, karastusjoogid ja lemmikkohv, snäkid ja maiustused.

Circle K kaubandusdirektor usub, et teenindusjaama e-poest eine ettetellimine saab tarbijatele sama loomulikuks kui hetkel toidu või poekaupade kulleriga koju tellimine. „Enamus inimesi teab, et näiteks nädalavahetusel Tallinn-Tartu maanteel Adavere teenindusjaamas on kümneid inimesi samaaegselt poes. Ostu ettetellimisel ei pea ootama enam järjekorras vaid saab tooted kiirelt kätte, muutes külastuse märkimisväärselt lühemaks,“ kirjeldas Veigel. E-poe kaudu tellimuse teinud kliendid saavad oma tooted kätte toiduvalmistamise alas asuvast kättesaamise punktist.

Veigel lisas, et teenus lihtsustab ka pere ja seltskondade väljasõite, kuna tootevalikust leiab meelepärase eine igaüks. „Vastutustundliku ettevõttena pakub Circle K mitmekülgset toidu- ja joogivalikut, mis on alati värske ning valmistatud tervislikust ja kvaliteetsest toorainest. Lisaks on valikus ka eined, mis sobivad veganitele ja taimetoitlastele,“ lisas Veigel.

Circle K kaubandusdirektor nentis, et seni on ettetellimine kõige populaarsem maantee äärsetes teenindusjaamades nagu Adavere, Märjamaa, Keila, Laagri, Jüri ja Haljala, kuid samas ka Valgas ja Jõhvi kesklinnas.

Circle K e-poe kaudu saab eine või tooteid ette tellida 60 teenindusjaama üle Eesti. Ostukorvi saab tellida mitu tundi enne teenindusjaama jõudmist, kuid minimaalselt 15 minutit varem. „Toidu valmistamisel lähtume toiduohutuse nõuetest ehk valmistame toidu vahetult enne kokkulepitud tellimuse aega ning sooja toitu hoiame alles maksimaalselt 30 minutit üle kokkulepitud aja, tagades seeläbi värskeima ja maitsvaima tulemuse,“ selgitas Veigel, lisades, et keskmiselt teevad kliendid tellimused 20-30 minutit enne teenindusjaama saabumist ning ostukorvis on 4-5 toodet.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena