Eesti elektrijalgrataste tootja müük on tänavu hüppeliselt kasvanud
Möödunud aasta suvel kaasas Ampler Funderbeami ühisrahastusplatvormil 2,5 miljonit eurot, mille firma sai kokku viie päevaga.
Ettevõtte tegevjuhi Ardo Kauriti sõnul tuleneb osa edust koroonakriisi perioodil sellele, et ettevõte müüb rattaid peamiselt interneti vahendusel otse kliendile ilma vahendajateta. Seetõttu osutus ärimudel edukaks ajal, kui paljud teised rattapoed jäid suletuks.
Ampler Bikesi peamine turg on Saksamaa, samuti on suur osa müügist tänavu toimunud Šveitsis ja Hollandis. Tänavu plaanib ettevõte laiendada viimastes riikides võrgustikku, kus rattaid saab hooldada ja vajadusel parandada.
2019. aasta novembris kolis Ampler Bikes sisse uude tehasesse. See kiirendas Kauriti sõnul ettevõtte tootmist rattasõiduhooajaks ja nüüd on rattafirma võimeline tellitud ratta kliendini toimetama seitsme kuni 14 päeva jooksul.
Ajal, mil paljud on sunnitud inimesi koondama, palkas elektriratta tootja mõne töötaja isegi juurde. Kokku töötab ettevõttes 65 inimest, kellest 24 on liitunud käesoleva aasta jooksul.
Loe pikemalt ERRist.