"Petturid helistavad näiliselt panga telefoninumbrilt ja väidavad, et tegemist on pangatöötajaga. Kõnes küsitakse pangakaardi numbrit või internetipanga kasutajatunnust, isikukoodi ja palutakse Smart-ID rakendusse sisestada oma kood," hoiatab SEB Eesti oma sotsiaalmeedias.

"Helistatakse näiliselt panga numbrilt, teavitatakse pangakaardi kurvitarvitamisest ning küsitakse kliendi kaardinumbrit ja CVC-koodi - kolmekohalist koodi kaardi tagaküljel. Need kõned ei ole Swedbanki poolt tehtud!" seisab Swedbanki hoiatuses.

Oluline on teada, et pangatöötaja ei küsi telefonikõnes selliseid andmeid ega logi ühegi kliendi eest kaugteel tema internetipanka.
Smart-ID ja Mobiil-ID puhul sisestage kood oma seadmes AINULT juhul, kui olete ise alustanud mõnda toimingut või tehingut.

Kui kahtlustate, et olete pettuse ohvriks langenud, võtke viivitamatult ühendust oma pangaga! SEB klienditugi: 665 5100 ja Swedbanki number 6 310 310.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena