28.07.2020, 17:38
Hoiatav lugu, kuidas klient avastas e-poest tellitud boileri vea liiga hilja ja jäi rahast ilma
Kaup tuleks kontrollida üle kohe pärast selle üleandmist!
FOTO:
Klient tellis e-poest radiaatori, WC-poti ja boileri, kuid jättis need kohe pärast kättesaamist üle kontrollimata ning avastas mitu kuud hiljem pakki lahti tehes, et kaup on viga saanud. Paraku sellisel juhul aga enam pretensioone esitada ei saa.
Tarbija ostis mullu detsembri alguses e-poest soodushinnaga kolm toodet: õliradiaatori, WC-poti ja boileri. Kaubad kokku maksid 153.63 eurot, boileri maksumus sellest oli 58.56 eurot.
Tarbija avas pakendi alles kuid hiljem, 21. märtsil ning avastas, et veeboiler on katki. Pakendil puudusid tema väitel näilised vigastused, boiler aga oli tema hinnangul saanud viga kukkumise tagajärjel, mis on toimunud laos või transportimisel.
Oled juba tellija?