Telia kasutajal jäi silma kummaline lähenemine, kus kõigepealt vaatas ta "Aktuaalset kaamera. Ilm" saadet, kuid pärast seda soovitas talle Telia TV õudusfilme nagu näiteks "Saag 8:Jugsaw" või "Õudne punamütsike".

Telia televisiooni ja multimeedia valdkonna juht Baltimaades Karl Anton selgitas, et Telia TV jagab soovitusi selle põhjal, mida sarnase profiiliga kasutajad vaatavad. See tähendab, et kui peres on näiteks kaks kasutajat, kellele meeldib väga film "Kevade" ning ühele neist meeldib lisaks ka film "Suvi", siis soovitatakse seda ka teisele kasutajale.

"Ilmselt tekkis ka konkreetne soovitus selle pealt, et mitu kasutajat, kellele meeldis Aktuaalne Kaamera, vaatasid hiljem mainitud õudusfilmi," ütles Anton. Ta lisas, et kui mõelda sellele, millistes žanrikombinatsioonides kasutajad sisu tarbivad, siis on tavapärane, et vaadatakse nii dokumentaalne, uudised, komöödiaid, õudusfilme jms segamini.

Anton sõnas, et Telia soovitusmootoris on kokku rohkem kui 60 000 tundi telesaateid ning üle 2500 filmi ja seriaali, mille seast soovitused kõikidele kasutajatele personaalselt tehakse. Lisaks toimub neil pidevalt soovitusvalemite uuendamine ja täpsustamine, et klientidele soovitada võimalikult head teleelamust.