"Aasta ebasobivaim slogan": KFC loobus koroonaviiruse tõttu legendaarsest reklaamlausest
![Kristiine keskuses avati juba teine KFC restoran](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/d4b6b8c0-b97c-11eb-88da-b9e9ba3adf44.jpg?noup&w=1200&h=711&ch=0.8955&cw=1&cx=0&cy=0.0289&r=16:9)
Kiirtoidukett KFC pani koroonaviiruse leviku tõttu "pausile" oma enam kui 60 aastat kuulsa reklaamlause "It's Finger Lickin' Good" ("Nii hea, et paneb sõrmi limpsima").
Ettevõte teatas, et kuna pandeemiast tulenevalt on hügieeninõuete järgimine muutunud ülitähtsaks, loobutakse määramata ajaks slogani kasutamisest. Täpset reklaamlausest loobumise perioodi teates ei täpsustatud.
"Leiame end unikaalsest olukorrast - meil on ikooniline slogan, mis ei sobi päris hästi praegusesse keskkonda," kommenteeris KFC turundusjuht Catherine Tan-Gillespie pressiteates. "Samal ajal, kui paneme selle lause pausile, kinnitame loomulikult, et üle maailma armastatud toidud ei muutu kuidagimoodi."
KFC viskas teates ka nalja, pealkirjastades selle: "Ja auhind 2020. aasta kõige ebasobivama slogani eest läheb... KFC-le!"