Ettevõtte pressiteade tutvustab, et ratta maksimaalne sõidukiirus on võrreldes jagatud tõukerattaga kiirem, 25 km/h, ning sõiduulatus pikem, kuni 40 kilomeetrit. Sõidu alustamine ja lõpetamine toimub läbi veebirakenduse, mis seotakse tõukeratta omaniku telefoninumbriga. Lisaks on tõukerattal esi- ja tagatuled, külghelkurid ja tugijalg.

Sõidukil on lihtsalt vahetatavad akud, mistõttu ei pea tõukeratast õhtuti tuppa laadima vedama. Sarnaselt jagatud Tuule tõukerattaga on kergliikuril vandalismikaitse ning tõukeratast on võimalik veebirakendusest jälgida. Müügiks arendatud tõukeratas on raamilt identne jagatud teenuses oleva tõukerattaga, kuid disainitud musta värvi, halli-musta jalgealusega.

"Inimestele võib olla harjumatu tõukeratast mitte kokku pakkida, kuid leiame, et sarnaselt mootorrattale, jalgrattale või autole, võiks liiklusvahend olla niivõrd turvaline ja kaitstud, et jätta see oma keskkonda: tänavale, parklasse või garaaži," kommenteeris Comodule OÜ kaasasutaja ja tegevjuht Kristjan Maruste.

Esimene väljaspool Hiinat toodetud ja arendatud elektriline tõukeratas kaubamärgiga Tuul kingiti Tallinna Tehnikaülikooli kollektiivi ja vilistlaste poolt rektor Jaak Aaviksoole.

Tuule tõukeratta tootmis- ja arendusettevõte Comodule’i kollektiivi enamik töötajatest on Tallinna Tehnikaülikooli vilistlased või ülikooliga seotud inimesed.