“Kampaania idee oli tutvustada nii Bolti teenuste peamist väärtust kui ka seda, et oleme Eestis asutatud ettevõte. Sellest tuleneb ka sõnamäng eestikeelse "säästlik" ja inglisekeelse "affordable" vahel, mis on Bolti peamine väärtus meie klientidele,” kirjeldab Bolti turundustiimi liige Karola Karlson kampaania juhtmõtet.

“Me oleme väga uhked oma Eesti juurte üle ning see oli suurepärane võimalus sellele tähelepanu juhtida. Ja loomulikult oli tore mängida kohalikele kummaliste ja pilkupüüdvate täpitähtedega nagu “ä” ja “ö”,” lisab ta.

Reklaamid olid paigutatud Londoni peamistesse metroojaamadesse ja jõudsid miljonite inimesteni. Käivitati ka mitmeid veebiturundustegevusi Bolti sotsiaalmeediakanalites nagu Facebook ja Instagram. Kampaania kestis kaks nädalat ja algas 24. augustil.

Vaata lähemalt fotodelt!