Numbriliikuvuse kiirus tähendab kliendi jaoks aega, mille jooksul läheb ta ühe operaatori juurest teise juurde. Praegu kehtiva seadustiku järgi on operaatoritel selleks aega nädalaid. Nende nädalate jooksul jõuab senine operaator kliendi ka ümber veenda ja talle ise soodsama pakkumise teha. Tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) statistika järgi ollakse selles ka edukad. Umbes 5000-st algatatud numbriliikumisest jõuab lõpule u 1000.

Telia on numbriliikuvuse statistika järgi (vaata graafikut allpool) tänavu kaotanud kõige rohkem numbreid, mille üheks põhjuseks peab ettevõte konkurentide agressiivset müügitööd. Telia Eesti erakliendiüksuse juht Kristjan Viilmann ütles põhjenduseks, et üldjuhul algatatakse numbriliikuvus telefonikõnega, mis tuleb kliendi jaoks ootamatul hetkel ja on olemuselt üsna jõuline. „Sellised kõned on tüüpiliselt üles ehitatud vaid pealetükkivale hinnaargumendile, kuid teised teenuse osutamisega kaasnevad olulised aspektid jäävad tähelepanuta, olgu selleks siis levi kvaliteet, teenuse sobivus ja sisu, lisaväärtused või lojaalsuspakkumised.”

Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann vastas kriitikale, et Telia on olnud ajalooline turuliider, kes on pidanud aastate jooksul oma turuosa konkurentidele loovutama, sest Eestis on väga terve konkurentsisituatsioon ja turuosad hakkavad üle turu ühtlustuma. „Erakliendi segmendis on Elisa olnud juba pikalt liider. Sellisest olukorrast on tarbijatel ainult võita.”