Maineka majanduslehe andmetel on läbirääkimised alles algusjärgsus ning puudub kindlus, et lõpuks ka tehinguni jõutakse. Kuid tõenäoliselt tahab Volkswagen kaubamärgist vabaneda ning nad suhtuvad väga hästi Rimacisse ning selle asutajasse Mate Rimacisse, kinnitas majanduslehe allikas.

2009. aastal asutatud Rimac on spetsialiseerunud elektriautode ja hübriidide kõrgtehnoloogiliste komponentide arendamisele ja tootmisele, mida siis autotootjatele tarnitakse. Ettevõtte klientide seas on ka Volkswageni gruppi kuuluv Porsche, samuti Aston Martin, Pininfarina ja Koenigsegg.

Volkswageni endine juht Ferdinand Piëch omandas sajandivanuse Bugatti kaubamärgi 1998. aastal, tehingu hinda ei avaldatud. Samal aastal omandati Piëchi eestvedamisel ka Lamborghini. Ostude eesmärk oli luua luksusautode üksus, mis lubaks ettevõttel konkureerida rivaalide BMW ja Daimleri Mercedes-Benziga.

Eelmisel aastal tutvustas Bugatti Genfi autonäitusel ajaloo kõige kallimat sportautot- pea 20 miljonit dollarit maksvat Bugatti Voiture Noire'i- 1500 hobujõulist sõidukit, mille maksimumkiirus on 426 km/h.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena