Maxima Eesti turundusdirektor Janne Laik’i sõnul on nutitelefonist on saanud lahutamatu osa meie argielust. Seetõttu on elementaarne, et telefonist saab ka poeskäigu lahutamatu osa. „Aasta kaubandusteo tiitliga tunnustamine pole mitte pelgalt suur tunnustus kogu rakenduse väljatöötamise taga seisvale Maxima tiimile ja meie koostööpartneritele, vaid paneb meile kohustuse pingutada jaekaubanduse innovatsiooniliidrina igapäevaselt klientide vajadusi kõige paremini rahuldavate lahenduste edasiarendamisel,“ raamistab Laik tänast võitu.

Maxima välja arendatud mobiiliäpp võimaldab ostjatel kasutada poes osteldes oma isiklikku mobiiltelefoni ostupuldina. Äpi abil saab Maxima kaupluses skaneerida valitud toodete triipkoodid ning tasuda ostukorvi eest iseteeninduskassas või tavakassas. Mobiiliäppi saab lisada nii Aitäh-kliendikaardi kui ka oma pangakaardi.

Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Nele Peili sõnul tunnustas žürii Maximat innovaatilise ja tulevikku suunatud tehnilise uuenduse eest. Lisaks paistab Maxima ostuäpp silma kasutajamugavuse poolest. „Maxima on tunnetanud aja vaimu ning tuli turule lahendusega, mis soodustab kontaktivaba ostlemist. Ootame huviga, kuidas tarbijad selle uuenduse vastu võtavad ning milliseid uusi innovatsioone Maxima asub äpi peale ehitama,“ märkis Peil.

Aasta Kaubandusteo kuulutas Kaupmeeste Liit välja juba seitsmendat aastat. Tunnustuse eesmärk on märgata kaubanduse edulugusid ning tutvustada laiemale avalikkusele edukaid kaubandusettevõtjaid. Võitja kuulutati pidulikult välja 7. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil.

Aasta Kaubandustegu auhinna on eelnevalt võitnud:

  • Pro Optika Zeiss Vision Centre kontseptsioonikaupluse avamise eest.
  • COOP Eesti sularahateenuse kõikides COOP kauplustes võimaldamise eest
  • Astri Grupp Balti Jaama Turu arenduse eest
  • Rahva Raamat eristuva ja pidevalt üllatava ostukeskkonna eest
  • Apotheka Apteegid uue apteegikeskkonna kontseptsiooni ja innovaatilise tervisliku eluviisi edendamise eest
  • Circle K Eesti (Statoil Fuel & Retail Eesti AS) klienditeenindaja positiivse kuvandi loomise ja kaubandussektori maine kujundamise eest.