Coop Harju juht: alkoholi eraldavad vaheseinad on müüki hoopis kasvatanud, suurenenud on ka vargused
Coop Harju juhatuse esimees Jaan Marjundi tõi negatiivse seadusloome näitena välja alkoholi müüki puudutavad regulatsioonid, mille eesmärk oli alkoholimüügi kitsendamine ja atraktiivsuse vähendamine, kuid mida tagantjärele võib hinnata möödapanekuks.
„Ehitasime vaheseinu ja tegime investeeringuid, kuid meil alkoholi müük mitte ei vähenenud, vaid osades gruppides suurenes," rääkis Marjundi toiduliidu aastakonverentsil mullu 1.juunist kehtima hakanud seadusemuudatuse mõju kirjeldades. Toonase muudatuse kohaselt peab alkohol kõikides Eesti kauplustes olema teistest kaupadest eraldi, seda ei tohi olla näha tänavalt ega ka ülejäänud müügisaalist.
Marjundi sõnul pärast seadusemuudatusega tehtud ümberkorrladusi suurenenud ka alkoholi vargused.
Ärilehele selgitas Marjundi, et vargused on suurenenud kallimate markide osas, kuid ta ei soostunud konkreetseid numbreid avaldama.