Märkimisväärset langust on näha vaid selgelt meelelahutusele (kino, toitlustus jms) orienteeritud keskustel.

2020. aasta sügisel on Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht jätkuvalt Ülemiste keskus, mis on edumaad konkurentide ees veelgi kasvatanud. Ülemiste keskuses on kahe kuu jooksul kaupu ostnud või teenuseid tarbinud 36% elanikest, see on aastaga veidi kasvanud.

Kantar Emori ostukäitumise eksperdi Kersten Jõgi sõnul on tegemist maineliidriga, mis eristub teistest kõige laiema kaubavaliku ning mugavaima kogupere ostukohana. „Järjest tugevam kaubavaliku kuvand näitab selgelt, et keskus suudab hästi tabada tarbijate vajadusi ning pakkuda brände, mis on tarbijale atraktiivsed,“ kommenteeris Jõgi.

Ülemistet pidas parimaks tööstuskaupade ostukohaks 32% harjumaalastest, olulise vahega järgneb Rocca al Mare Keskus 21 protsendiga ja Kristiine Keskus 11 protsendiga.

Kantar Emor kõnetas augustis telefonitsi 1005 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat, valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes.