Kuraditosin klienti jäi Eesti veebipoest tellides ilma nii kaubast kui rahast
Kõigil juhtudel tellisid kliendid alates veebruari keskpaigast kuni juuni alguseni veebipoest GB Ühistellimused (GirlyBoutique) kaupa, osadel juhtudel tasuti lisaks ka kohaletoimetamise tasu, kuid tooteid ei saanud ja samuti ei maksnud e-pood raha tagasi.
Kokku oli nüüdseks lahenduse leidnud juhtumeid lausa kolmteist:
- 32.99 eurot 13.02 tellitud pükste eest;
- 30 eurot 09.04 tellitud dresside eest;
- 30 eurot 12.04 tellitud dresside eest;
- 30 eurot 17.04 tellitud tenniste eest;
- 42.90 eurot 20.04 tellitud dresside ja jalanõude eest;
- 28.49 eurot 24.04 tellitud kolme paari tenniste eest;
- 50 eurot 29.04 tellitud kahe paari dresside eest;
- 25 eurot 30.04 tellitud vaiba eest;
- 25 eurot 16.05 tellitud dresside eest;
- 25 eurot 18.05 tellitud dresside eest;
- 25 eurot 19.05 tellitud dresside eest;
- 18.89 eurot 29.05 tellitud pükste eest;
- 18.89 eurot 07.06 tellitud pükste eest.
Tarbijad pöördusid tarbijavaidluste komisjoni poole, kes mõistis kauplejalt välja toodete ostusummad ja postikulud, kuna kaupleja ei täitnud müügilepingut.
Kaupleja GB Ühistellimused (Deimy OÜ) ühelgi juhul tarbijavaidluste komisjonile omapoolseid selgitusi ei andnud.
Ettevõte on asutatud poolteist aastat tagasi, 2019. aasta aprillis. Ettevõte on registreeritud Järva maakonnas Albu külas. Kuna ettevõte on uus, pole äriregistris näha, kas ettevõttel on maksmata makse.