Koroona tõi innovatsiooni: kinnisvara hakati tutvustama virtuaaltuuridena
Kinnisvaraportaal Kinnisvara24.ee võttis kasutusele uue digitaalse kliendipäevade korraldamise funktsiooni, mis lihtsustab maakleritel kliendipäevade korraldamist ja teeb klientide jaoks kliendipäeval osalemise registreerimise mugavamaks.
Kinnisvara24.ee tegevjuhi Katrin Aroni sõnul tehti kinnisvara üle vaatamise kokkulepped seni peamiselt telefoni või e-maili vahendusel. Uus Kinnisvara24.ee kliendipäevade funktsionaalsus muudab kinnisvaraga tutvumise mugavamaks nii maakleri kui ka kliendi jaoks.
„Vajadus kliendipäevade lihtsamaks korraldamiseks tekkis kevadel, kui koroonaviirusest tingitud eriolukorra tõttu oli kinnisvaraga tutvumine tavapärasest keerulisem. Kuigi osad maaklerid teevad ka virtuaaltuure, soovib enamik ostuhuviga kliente kinnisvaraga ikka isiklikult tutvumas käia. Sellest tulenevalt otsisid maaklerid viise, kuidas tutvustada objekte klientidele nii, et see oleks võimalikult mugav nii müüjatele kui ka ostjatele ning et korraga ei puutuks omavahel kokku mitu erinevat klienti. Sobiva graafiku kokkuleppimine peab olema kiire ja lihtne nii kliendi kui ka maakleri jaoks,“ selgitas Aron.
Etteantud ajavahemikega kliendipäevade korraldamist võimaldab portaali Kinnisvara24.ee kliendipäevade funktsionaalsus, kus klient saab valida talle sobiva kella-aja ja maakler näeb kogu kliendipäeva külastajate infot mugavalt ühes kohas.
„Ostuhuviga klient saab kliendipäevale registreerida lihtsa vormi täitmise teel, ilma et oleks tarvis maaklerile helistada või e-kirja saata,“ lausus Aron.