Ettevõtte teatel on alates sellest nädalast sarnaselt kevadele kõik ostud kontaktivabad ning kuller jätab kauba ostja kodu või korteri ukse ette. Samuti kannavad kõik tellimuste komplekteerijad isikukaitsevahendeid ning igal hommikul mõõdetakse kõikide töötajate kehatemperatuuri.

Barbora tegevjuhi Kirke Pentikäineni sõnul kehtestas ettevõte kevadel nii klientide kui oma töötajate kaitseks kõikide tellimuste ja kaasaostude (drive-in) puhul reegli, et ostud antakse üle täiesti kontaktivabalt.

"Viime ostud kliendile koju ukse ette ning kuller veendub distantsilt, et klient on kodus ja annab tellitud toidu ja kodukaubad üle ilma füüsiliselt kokku puutumata," kirjeldas Pentikäinen. "Suveperioodil, mil kriisist tingitud piirangud leevenesid, tulime klientidele vastu ning meie kullerid tõstsid ostud ka tuppa. Kuid alates sellest nädalast alustasime turvalisuse huvides taas rangelt kontaktivaba üleandmisega."

"Usume, et sarnaselt kevadele mõistavad ostjad seda, et uuesti kontaktivabaduse rakendamine on meie kõigi tervise huvides. Kaup kellelegi koju toimetamata ei jää, ka kortermajades saab ostja selle otse oma korteri ukse ette."

Barbora teatel kontrollitakse juba septembrist igal hommikul ka kõikide töötajate kehatemperatuuri, tellimuste komplekteerijad kannavad maske ja kaitsekindaid, töövahendeid ja pindasid desinfitseeritakse pidevalt.

Barbora toidu- ja esmatarbekaupade poest saab kaupu tellida kojuveoga või kaasaostuga kahes Tallinna kaupluses.