"Kõik bussid on madalapõhjalised, mis hõlbustab oluliselt lapsevankriga ja eakate inimeste võimalusi busside kasutamisel. Busside investeeringu suurus on 5,3 miljonit eurot," kirjeldas pressiteates peatseid muutusi Hansabussi juhatuse esimees Indrek Halliste. "Lisaks värbame Harjumaa läänesuuna regiooni teenindamiseks 60 bussijuhti ning sellest tulenevalt ootame tublisid bussijuhte meiega liituma."

Hansabuss asub teenindama lääne suunal liine nr 108, 109, 111, 111A, 118, 122, 123, 124, 126, 127, 127A, 128, 129, 137, 146, 180 ehk ühendusi Tallinna, Tabasalu, Vääna-Jõesuu, Keila, Keila-Joa, Harku, Harkujärve, Sõrve, Lohusalu, Klooga, Laulasmaa, Kloogaranna, Muraste, Suurupi, Padise, Harju-Risti, Nõva ning Maardu vahel.

Halliste ei välista, et uus liinileping võib kaasa tuua ka mõningaid muudatusi sõidugraafikutes.

Uue teeninduslepingu kestvus on 8 aastat ja käive koguperioodil on orienteeruvalt 24 miljonit eurot. See teeb aastaseks lepingumahuks orienteeruvalt 2,85 miljonit liinikilomeetrit ja 3 miljonit eurot.

Põhja-Eesti Ühistranspordikeskuse juhatus otsustas 2019. aasta septembris lõpetada lepingurikkumistele viidates koostöö varem Harjumaa läänesuuna bussiliinidel tegutsenud Atko Grupiga.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena