The New York Timesi digitellimuste arv kasvas kolmandas kvartalis 393 000 võrra. Tellimuste käive kasvas 12,6% 301 miljoni dollarini, vaatamata sellele, et reklaamikäive kukkus 30% 79 miljoni dollarini, vahendab New York Post.

Google ning Facebookiga konkureerimise tulemusena oluliselt vähenenud reklaamitulud on sel aastal olnud eriti ettearvamatud, sest Covid-19 pandeemia tõttu vähenenud ärimahtude tõttu kannatavad firmad on ka reklaamikulusid vähendanud.

Sellele vaatamata teatas ettevõte, et ainult digitoodete käive kasvas 34% 155 miljoni dollarinin. Uudistenõudlus lisas kvartalis 275 000 uut tellimust.

Ettevõte teatas, et ootab aasta viimases kvartalis digitellimuste 35-protsendilist kasvu ning reklaamikäibe 30% langust.

Ettevõtte kogukäive langes kolmandas kvarttalis 0,4% 426,9 miljoni dollarini, kuid ületas siiski analüütikute oodatud 411,8 miljonit dollarit. Ettevõte teenis aktsia kohta 22 senti kasumit. Analüütikud olid oodanud aktsia kohta vaid 11 sendi suruust kasumit.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena