„Tänu Eesti inimeste aasta-aastalt kasvanud aktiivsele osalemisele oleme varasematel aastatel leidnud Eestist üles sadu ja sadu ettevõtteid ja asutusi, mis on suutnud luua persõbraliku, motiveeriva, inspireeriva ja nakkava õhustiku," rääkis konkursi eestvedaja Anu-Mall Naarits. Kui konkursi algaastatel kiitsid Eesti inimesed vaid mõndkümmet organisatsiooni, siis mullu juba veerandtuhandet. „Me näeme, et inimesed julgevad rohkem kiita ja ka tööandjad on suhtumises töötajatesse muutunud järjest teadlikumaks nende ootuste ja soovidega arvestamisel."

Mille eest bosse kiita?

„Kiitmine ei saa olla kuidagi kunstlik," selgitas Naarits. „Kui te mõtlete oma tänase töökoha peale ja teil sähvatab, et vau, just seepärast, et nad seda asja niimoodi teevad või minusse selliselt suhtuvad, on sellest töökohast saanud minu teine kodu, siis just neid mõtteid tasukski oma kiitustes esile tuua."

Naarits lisas, et kuigi igal organisatsioonil on omad erisused ja omad tugevused, siis viimastel aastatel on muutunud tendentsiks, et enim kiitusi koguvad need asutused, kes on suutnud kõige paremini kombineerida oma välise ja sisemise pildi ja värvata tööle just nende väärtustega sobivaid inimesi. „Ühele töötajale meeldib paindlik töömudel, teisele aga kindel rutiin. Mõni eelistab suurt palka, teine aga iga-aastast kasvu karjääriredelil või võimalust koos lemmikloomaga tööl käia. Kolmandad võivad eristuda oma missioonitunde ja sotsiaalse närvi osas," selgitas Naarits. „Meie konkursil jõuavad tavaliselt kaugemale need tööandjad, kelle eesmärgid, väärtused ja pakkumised kattuvad enim värvatud töötajate ootustega."

Eelnevatel aastatel on Kiida Tööandja konkursil kokku kiidetud ligi tuhandet erinevat organisatsiooni.

Kampaania finaalis on igal aastal kuulutatud välja ka üks organisatsioon, mil pälvib „Unistuste Tööandja" tiitli. Selle tiitliga on senimaani pärjatud Sisekaitseakadeemia, LHV Pank AS, SA Teaduskeskus AHHAA, Ericsson Eesti AS, Pipedrive OÜ, Päästeamet ning eelmmisel aastal ka Elisa Eesti AS. Unistuste Tööandja konkurssi viib läbi Marketingi Instituut koostöös CVKeskuse ja tunnustatud Eesti personalijuhtidega.

Oma tööandjat saabkiita 10.detsembrini SIIN.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena