Omniva ja trükiteenuse pakkuja Pagerr lõid otseposti tellimuskeskkonna omniva.pagerr.ee, mille kaudu saavad väikeärid ja eraisikud hõlpsalt otsepostituse oma kogukonda tellida.

Omniva otsepostiteenuse juhi Liisa Järski sõnul on uus teenus väga lihtsalt kasutatav. „Tahtsime, et ka eraisikutel oleks olemas kiire, kerge ja mõjus viis sõnumite edastamiseks oma piirkonnas,“ viitas Järsk. „Eraisikud on otseposti kasutanud näiteks, et leida koduvallas kaduma läinud lemmikloom. Koroonaviiruse esimese laine ajal kasvas aga just väike-ettevõtjate huvi otseposti vastu, kuna ettevõtjad soovisid oma kogukonda teavitada jätkuvast tegutsemisest või kojutellimise võimalusest,“ kirjeldas Järsk.

Pagerr teenusejuhi Rudolf-Gustav Hanni sõnul on värske koostöö ka väikese keskkonnamõjuga, kuna kasutatakse ära trükitööstuses ülejääv paber lisades tellimused kasutamata paberipinnale. „Meie partneriteks olevatel trükikodadel jääb alati teatud osa pabermaterjalist kasutamata, mis satub vanapaberisse. Koostöös Omnivaga kasutame need tootmisjäägid otseposti jagamisel ära ning seeläbi pakume loodussõbralikumat trükkimislahendust,“ sõnas Hanni.

Lisaks postituse tellimisele on veebikeskkonnas võimalik tegeleda ka postitava materjali kujundamisega - iseteeninduskeskkonnas on kujundusvõimalused juba olemas.

Otsepost on nii uute kui ka kogenud e-kauplejate jaoks hea turunduskanal, mille abil viia info oma e-poe teenuseuuendustest ja mugavatest kasutusvõimalustest ka nendeni, kes igapäevaselt digikanaleid ei jälgi.