Maksuamet sulgeb ajutiselt Jõhvi ja Narva esindused
Esialgu on teenindusbürood Narvas ja Jõhvis suletud vähemalt kolmeks nädalaks ehk 4. jaanuarini. Jõhvi ja Narva klientidel palub MTA kasutada elektroonilisi suhtluskanaleid või suhelda klienditeenindusega telefoni teel.
„Teised MTA teenindusbürood jäävad esialgu avatuks, kuid palume kõikidel inimestel haiguskahtluse või haigusnähtude ilmnemise korral meie büroosid mitte külastada,“ ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa.
„Teenindusbüroodes kehtib 2+2 reegel, mille kohaselt tohib teenindussaalis olla kliente vastavalt teenindajate arvule ning saalis on kohustuslik kanda kaitsemaski. Teenindussaalide lettidele on paigutatud kaitsesirmid ning palume klientidel käsi desinfitseerida. Palume klientidelt mõistvat suhtumist,“ lisas tas.
MTA elektroonilised kanalid ja infotelefonid töötavad jätkuvalt – avatuks jäävad infotelefonid 880 0811 (eraklient), 880 0812 (äriklient), 880 0814 (tolliinfo), 880 0815 (e-maksuteenused) ning samuti on võimalus kirjutada e-posti aadressidele eraklient@emta.ee, ariklient@emta.ee, tolliinfo@emta.ee või e-maks@emta.ee.
MTA-le saab esitada küsimusi ka iseteeninduskeskkonna e-MTA kaudu (menüüpunktis „Suhtlus“ või jaluses lingilt „Saadan kirja“).