AS Ristart on valmis majutussektori avanemiseks pärast koroonakriisi
- AS Ristart on Eesti turul tegutsenud 28 aastat. Creditinfo tunnustas ettevõtet kõrgele krediidireitingule ja headele finantstulemustele viitava eduka Eesti ettevõtte tiitliga.
- Ettevõtte põhitegevusala on tööstustoodete jae- ja hulgimüük. Tootevaliku koostamisel on rõhk kauba kvaliteedil.
- Firma toob maale mitmeid tuntud kaubamärkidega tooteid nagu Zippo tulemasinad, ADA hotellikosmeetika, Valera föönid, GP ja Duracelli patareid, Skrossi reisiadapterid ning Emose LED tooted.
- Ristart on seadnud eesmärgiks suurendada keskkonnasäästlike patareide ja akude ning loodussõbralike hotellitoodete osakaalu.
Eesti hotellide esimene ja suurim varustaja
“28 aastat tagasi, mil Tallinnas oli vaid kuus suuremat hotelli ja mõni laevaliin, alustasime esimesena hotellide varustamist ning püsime siiani tipus,” räägib AS-i Ristart tegevjuht Kaja Aarma. “Täna on meil kaks suurepärase tootevalikuga veebipoodi ja tuhandeid kliente nii kodu- kui ka välismaal. Pakume laia kaubavalikut hotellidele, aga ka palju muud igas majapidamises vajalikku. Klientide nõuded ja ootused on erinevad: nii nagu külalistemaja Rõuge Ürgorus ei sobitu Viru väljakule ega kõrghoone rabajärve äärde, on ka hotellides kasutatavate toodetega. Metsamajakeses ööbides ei eeldata luksusteenust, küll aga nelja- ja viietärnihotellis. Meie jaoks on oluline, et tootevalikust leiaks endale vajaliku nii viietärnihotell kui ka külaliskorteri omanik, valida võib luksusliku kosmeetikasarja ning soodsama hinnaga toodete vahel,” lisab Aarma.
Ristardi hea koostööpartner Saksamaal, ADA International Cosmetics, on selliste maailmakuulsate luksussarjade nagu Bvlgari, Bogner, Elemis, Chopard ja Hermes, lepinguline esindaja. Ettevõte kuulub hotellikosmeetika tootjate tippude hulka maailmas. Lisaks nendele tuntud nimedele on Ristardi kaubavalikus ka mitmed ökomärgistega kosmeetika tootesarjad.
Keskkonnasäästlikud ja pikaealised kvaliteettooted vähendavad ressursikulu
Kuna keskkonna säästmine on väga oluline, otsivad ka hotellid pidevalt uusi loodussõbralikumaid lahendusi. Majutusasutustes tekkiva prügi hulk on suur just väikepakendite ja ühekordsete toodete tõttu. Hea võimalus jäätmekoguste vähendamiseks on väikeste tuubide ja pudelite asendamine suuremate seebi- ja šampoonidosaatoritega.
Kallimat ja individuaalsemat teenust pakkuvates kõrgema järgu hotellides kasutatakse jätkuvalt ühekordseid pakendeid. Loomulikult on see kallim ka kliendile, sest maksta tuleb nii ühekordsete toodete valmistamise kui ka tekkiva prügi hävitamise eest. Samas täidab logoga väikepakendis toode korraga mitut eesmärki: lisaks praktilisele poolele on see hea võimalus ettevõtte reklaamimiseks. Seebi, hambaharja või tikandiga sussid võtab hotellikülaline meeleldi endaga kaasa.
Kui teadmisi napib, võib ka sellise lihtsa asja nagu hotelli voodipesu ostmine olla keerukas ja minna kulukaks. Kodus peseb perenaine voodipesu keskmiselt 10x aastas, aga hotellitekstiili puhul on pesukordade arv ~100x aastas, seega peab see olema kordades vastupidavam. Kvaliteetse hotellipesu valmistamiseks kasutatakse vastupidavamaid materjale ja sellest ka kallim hind. Kui algselt selle pealt kokku hoida, võib juhtuda, et kliendi külje all lina lihtsalt käriseb. Siis tuleb lisaks ebameeldivustele ikka teha plaanitust palju suuremaid kulutusi.
Eritooted allergikutele
Kõrgema kvaliteedi- ja hinnaklassi toodetest on Ristardi kaubavalikus olulisel kohal naturaalsest siidist sisuga tekid ja padjad. Paljud mäletavad lapsepõlvest vanaema läikiva atlassiidiga jäika ja rasket vatitekki. Mulberry looduslikust siidist tekid on seevastu mõnusalt kohevad ja pehmed ning imekerged. Kuna siid on hästi hingav ja nahasõbralik ning looduslik siidikiud on ebasobiv keskkond bakteritele ja tolmulestadele, sobivad need tooted suurepäraselt ka allergikutele.
Zippo ei tooda ainult tulemasinaid
Professionaalne nõustamine on kõne ja e-kirja kaugusel
Ristarti ja Zippo toodete tellimiseks on mitmeid võimalusi: mõned kliendid peavad mugavaks veebipoeteenust, teised armastavad suhelda telefoni või e-posti teel. Suures tootevalikus pole lihtne orienteeruda ja ettevõtte asjatundlikud esindajad aitavad alati parima valiku tegemisel.
Tulevikus saab ainult paremaks minna
Praegu on kogu maailma hotellimajanduses rasked ajad ja lootus ellu jääda on nendel, keda ettenägelikult ja targalt toetatakse. Ennustamiseks pole vaja selgeltnägija võimeid: reisimine ja sellega seotud majandussektor taastub niipea, kui vähegi võimalik. Inimesed on harjunud reisima ja tänu vahepealsetele piirangutele lahvatab uus reisikihk laviinina. Siis on edukad need hotellid, reisifirmad, restoranid, kes suudavad kohe startida.
“Meie põhikapitaliks on ligi kolme aastakümnega kogutud väärtuslik teadmistepagas ja tahame praeguse keerulise aja üle elada nii, et oleme oma kogemustega olemas ka siis, kui hotellimajandus jälle jalule tõuseb,” lubab Kaja Aarma.
Vaata tootevalikut Ristart e-poes.
Vaata tootevalikut Zippo e-poes.