Eesti E-kaubanduse Liidu juhi Tõnu Vääti sõnul osaleb konkursil pea 150 edukat Eesti e-poodi, kes on Eesti E-kaubanduse liidu liikmed. „Möödunud aastal toimunud e-ostude kasv pani e-poed pingutama. Seepärast on igati õige aeg küsida e-ostlejalt, milline kodumaine e-pood neile kõige sümpaatsem tundub.“

Väät selgitas, et lemmiku valimiseks ei ole kindlaid kriteeriume ja valiku võiks teha oma sisetunde ja kliendikogemuse põhjal. „Otsustust võib aidata teha näiteks erakordselt silmapaistev klienditeenidus, väga kiire tarne, soodsad hinnad, aga miks mitte ka veebipoe meeldiv disain ja mugav e-ostukeskkond,“ lisab ta.

Oma hääle saab anda SIIN.

2008. aastal loodud Eesti E-kaubanduse Liit on valdkonna edendaja ja kompetentsikeskus, kuhu kuulub 345 aktiivset liiget üle Eesti. Lisaks annab liit välja usaldusmärgist “Turvaline ostukoht” ning korraldab kahel korral aastas e-smaspäeva.