"Kahe suure ettevõtte liitumisel leiab sageli aset põhimõttelisi muutusi, mis mõjutavad mõlemat ettevõtet. Meie rahvusvahelise tugiteenuskeskuse reorganiseerimise näol on tegu just sellise vajaliku muutusega," ütles Anneli Heinsoo, TietoEVRY juht Eestis.

Soome Tieto ja Norra EVRY liitumisel on järgmiseks sammuks klientide tugiteenuskeskuse uuendamine. See toob kaasa muudatused ettevõtte Eesti tugiteenuskeskuses: 2021. aasta septembri lõpuks Eestist rahvusvahelist kliendituge ettevõtte klientidele enam ei pakuta, Eesti klientidele aga toimib kasutajatugi ka edaspidi Eestist.

Kliendi tugiteenuskeskuse reorganiseerimise tulemusena liigub umbes 160 töökohta Eestist kakskeelsesse Vaasa regiooni Soomes. Umbes kümme töökohta kolib Lätti Riiga ja kümme Tšehhi Ostravasse. Eestist on seni teenindatud peamiselt soome ja rootsi keelt kõnelevaid kliente ning Soomest ja Rootsist on Eestisse värvatud ka arvestatav osa siinseid klienditeeninduse töötajaid.

"Eestis teenindame kliente ka edaspidi nii nagu seni – algav muutus ei mõjuta meie teenuste pakkumist siin ega meie võimalusi osaleda TietoEVRY rahvusvahelises koostöös ja luua uusi töökohti. Eesti on endiselt TietoEVRY jaoks oluline asukohariik, kus tegutseme aktiivselt edasi," rääkis Heinsoo. Creditinfo andmetel andis Tieto möödunud aasta viimases kvartalis Eestis tööd 282 inimesele.

Heinsoo sõnul on olnud aina keerukam leida Eestist soome ja rootsi keelt kõnelevaid töötajaid. Seetõttu on viimastel aastatel aina enam värvatud siinsetele töökohtadele inimesi Soomest ja Rootsist. Seetõttu pakub TietoEVRY tugiteenuskeskuse töötajatele võimalust liikuda koos töökohaga Vaasasse. Samuti pakub ettevõte töötajatele tuge uue ameti leidmiseks ettevõtte teistes üksustes. Kõigile muutusest mõjutatud töötajatele pakutakse ka professionaalset karjäärinõustamist.

TietoEVRY annab kogu maailmas tööd 24 000 eksperdile, teenindades tuhandeid ettevõtteid ja avaliku sektori kliente üle 90 riigis. Vähemalt 25-aastase ajalooga ettevõttena keskendub TietoEVRY Eestis tarkvaraarendusele, äriprotsesside ja infosüsteemide automatiseerimisele, IT-taristu teenustele ning pangandustarkvara tootearendusele ja müügile.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena