Klient käis mullu oktoobris Jüri Circle K automaatpesulas, pesu käigus murdis hari ära tagumised klaasipuhastajad. Sõidukiomanik oli sama sõidukiga käinud ka varem automaatpesulates, näiteks ka Sikupilli Circle K-s ja varem pole sellist asja ette tulnud.

Klient soovis, et Circle K kompenseeriks talle rahalised kulud või kojameeste vardad ja uued kojamehed varuosadena, kokku summas 187,69 eurot. Sellega tanklakett ei nõustunud, põhjendusega, et nende meelest pidid kojamehed olema juba varem rikutud.

Circle K kinnitas, et samal päeval pesti Jüri teenindusjaamas mitukümmend autot, millega ei juhtunud midagi. Samuti kinnitati, et kasutusel olev autopesumasin on uuema põlvkonna oma, mille puhul ei tule enam tagumist kojameest kotiga katta. Circle K autopesumasinad on seadistatud selliselt, et need ei lõhu sõiduki terveid ning korrektse kinnitusega väliseid detaile.

Klient kinnitas, et sõiduk oli soetatud uuena esindusest ning korraliselt hooldatud ja kojamehed olid enne pesulasse minekut töökorras. Lõpuks otsustas klient pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole.

Tarbijavaidluste komisjon leidis, et automaatpesu käigus ei või pestav sõiduk saada kahjustusi. Samuti ei ole tõendatud tanklaketi väide, et vigastus tekkis, kuna kojamehed olid varem kahjustatud.

Kaupleja rikkus komisjoni hinnangul lepingut ning peab hüvitama kliendile 187,68 euro ulatuses tekkinud kahju.