Hesburger teatas, et nende müük vähenes mullu Eestis aastaga 4,7 protsenti, 27 miljoni euroni.

Hesburgeri arendusdirektor Ieva Salmela toob välja, et eelmine aasta oli täis ootamatusi ja väljakutseid: "Osa meie keti söögikohti oli teatud aja vältel suletud kuid samaaegselt suutsime kõikjal Baltikumis säilitada müügi oma mobiilirakenduse abil. Sealtkaudu osteti kõiki meie sortimendis olevaid tooteid nii kaasavõtmiseks kui kasutades erinevate toidukullerite abi," lisas ta. "Müügi seisukohalt kujunesid edukamateks kohad, kus oli juba eelnevalt ka drive-in kaasaostmise võimalus. Vaadates aastale ette loodame väga, et juba sel kevadel olukord normaliseerub ja saame taas näha müügi positiivset kasvu." sõnas Salmela.

Käesoleval aastal keskendub ettevõte toidukohtade renoveerimisse. Eestis ootab avamist ka uus Hesburger Narvas ja see plaanitakse avada kohe peale piirangute lõppu Ida-Virumaal.

Hesburgeril on Eestis 48 söögikohta.

Kui suur oli mullune burgeriketi kasum või kahjum, ei soostunud Hesburger avaldama.

Ka teised kiirtoiduketid eelistavad numbrite osas vaikimist

Kahjuks ei saa numbreid enne tulemuste auditeerimist jagada, teatas McDonald's.

"Meie kliendid on külastanud söögikohti kogu kriisi vältel ja suhtunud mõistlikult erinevatesse ettevaatusabinõudesse. Samuti kasutavad külastajad McDelivery ja McDrive teenuseid. Oleme tänulikud oma külastajate usalduse ja lojaalsuse eest. Meie fookus on hetkel suunatud meie inimeste ja ettevõtte kaitsmisele ning külastajate uute ootuste ja tarbimiskäitumisega kohanemisele," teatas Premier Restaurant Baltikumi tegevjuhi Vladimir Janevski.

KFC esindaja teatas, et nad ei avalda informatsiooni ning neljanda kvartali numbrid pole veel kokku arvatud.

"Koroonaepideemia oli KFC-le Eestis ja kogu Baltikumis väga keeruline," ütles KFC Balti turundusjuht Indre Giedryte. "Kõigepealt sulgemisme söögikohad märtsis. Enne kui saime need avada, kulus aega, kuna toiduained peavad olema värsked. Me ei kasuta erinevalt teistest kiirtoidukohtadest külmutatud toiduaineid. Seetõttu pidime ootama värskeid kanasid ning inimeste rahunemist. Ei olnud mõeldav, et me raiskaks toitu mida me ei tohi külmutada."

Aprilli lõpus avati taas söögikohad ning toimus suunamuutus kulleritega kojuveole. Mullu kasvas oluliselt nii kojumüük kui kaasa tellimine.

Kuigi aasta oli keeruline, avas KFC Eestis kolm uut söögikohta. Tänavu on plaanis Baltikumis avada vähemalt kaheksa söögikohta. Esimene uus söögikoht avatakse Tallinna lennujaamas ja kevadel tehakse esmakordselt lahti veel kaks söögikohta Eestis.

"Kogu 2020. aasta kokkuvõttes elasime nagu Ameerika mägedel," lausus ta. "Kui liikumispiirangud kadusid, olid söögikohad rahvast täis, kui pidi istuma kodus polnud ka sööjaid ning müük kukkus. Koroona langetas meie käibekasvu, kuid ei mõjutanud laienemisplaane. Loodame, et see koroonahullus saab varsti läbi."

Burger Kingi tulemustest ei saa veel rääkida. Kui neid üldse eraldi avaldatakse, siis kõige varem 25. veebruaril koos Tallinki tulemustega.

"2020. aastal alanud COVID-kriisi kiuste suutsime me aasta jooksul avada 8 Burger King söögikohta üle Baltikumi nagu seda 2019. aasta lõpus planeerisime (Tallinnas 5, Tartus 1, Riias 1 ja Vilniuses 1) ja seda vaatamata kõikvõimalikele kehtinud piirangutele. Sealjuures 3 avamist toimusid novembri- ja detsembrikuus, kui uksed tegid lahti ka meie esimesed söögikohad Lätis ja Leedus," ütles Tallink Grupi toitlustusvaldkonna ja ka Burger Kingi frantsiisi Baltikumi projektijuht Katre Kõvask. "2020. aasta lõpus kehtima hakanud erinevad täiendavad piirangud kõigis Balti riikides tähendasid meile müükide roteerimist kojukanderakendustesse ja loomulikult mõjutavad tänased piirangud ka meie käibeid. Vaatame siiski lootusrikkalt tulevikku ja jätkame oma arendusplaanidega."