"Me otsustasime selle turule tuua, sest kui vaadata ülejäänud Euroopat, siis 2,5-protsendiline piim on seal täiesti tundmatu. Eestis on see nõukaaja taak, oleme harjunud sellega, et nii on. Mõtlesime, et teeme Eestis ka Euroopa moodi piima," kommenteeris Tere turundusjuht Katrin Tamm. "Maitse poolest neil mingit vahet ei ole, inimesed lihtsalt on harjunud tarbima 2,5-protsendilist piima."

Tamme sõnul on ülejäänud Euroopas levinud piim, mille rasvasuse protsent jääb 1,5 ja 2 vahele. Siiski ei ole lahjem piim mõeldud Eestis elavate välismaalaste püüdmiseks. Tamm tunnistab, et soov oli lihtsalt turul eristuda. "Kui meie konkurendid on tugevad täispiimas, siis Tere on alati olnud tugev 2,5-protsendilise piima segmendis. Soov oli teha see vahe veel suuremaks-tuntavamaks," ütles Tamm.

Kuna piima hinda mõjutab eeskätt piimarasv, siis lahjema piima korral on tuleb ettevõttele ka toote omahind soodsam ning piimalt riisutud koore saab suunata kõrgema lisandväärtusega toodete tegemiseks.

Loe lähemalt ERRi uudisteportaalist.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena