Boeingu kahjum küündis lõppenud aastal koguni pea kümne miljardi euroni ning nende müüdud lennukite arv on viimase kahe aastaga vähenenud lausa 80 protsenti. Aastakümneid turuliidri positsiooni nautinud Boeing müüs mullu kolm korda vähem uusi õhumasinaid kui Euroopa rivaal Airbus.

Müüginumbrid muutusid eriti kriitilisteks MAX 737 lennukimudeliga aset leidnud katastroofide järel. MAX 737 juures leiti mitmeid tootmisvigu, mistõttu kaotas see rohkem kui aastaks lennuloa. Kuigi nüüdseks on lennuluba taastatud, tühistasid mitmed lennufirmad enda tellimused ning lisaks tuli Boeingul erinevatele tellijatele maksta üle kahe ja poole miljardi euro kompensatsioone.

Tegemist ei ole Boeingu ainukese probleemse mudeliga. Lisaks on selgunud, et defekte esineb ka Boeing 787 ning Boeing 777X juures. Seetõttu on õhus võimalus, et Boeing peab kukrut kergendama veel pea üheksa miljardi euro võrra.

USA lennukitootja võlakoorem on nüüdseks ületanud 50 miljardi euro piiri. Võimalik, et niivõrd kolossaalse summa maksmisega ei tulda iseseisvalt toime ning vaja läheb keskvalitsuse riigiabi.

Kuna Boeing on üks USA suurimaid tööandjaid, otseselt või kaudselt töötab nende alluvuses üle miljoni ameeriklase, siis ollakse riigiabi saamise osas üsna optimistlikud.

Samuti on Boeingul oluline osa NASA kosmoseprogrammis. Kuid ka seal on Boeingul tekkinud probleeme. Tarkvaravea tõttu lendas nende kosmosekapsel enda sihtkohast, rahvusvahelisest kosmosejaamast, mööda ning tänavuse aasta alguses peatas NASA tehnikavea ilmnemise järel Boeingu toodetud raketimootori kasutamise.