Swedbanki mobiiliäpi korralikuks toimimiseks Apple’i seadmetes on vaja turvavärskendusi, mis on tagatud vaid iOS operatsioonisüsteemi uusimate versioonide puhul. Seetõttu ei toeta äpp enam uuendusi seadmetes, mis kasutavad vanemat iOS12 versiooni.

Kui Sinu Apple’i seadmes on iOS12 operatsioonisüsteem, siis peaksid teadma, et:

  • saad äppi edasi kasutada, kuid Sa ei saa seda uuendada;
  • äppi ei kustutata Su telefonist automaatselt, kuid saad seda ise teha;
  • kui oled Swedbanki äpi ära kustutanud, ei ole Sul võimalik seda enam oma seadmesse uuesti alla laadida;
  • me ei saa paraku garanteerida uuendamata äpi töökindlust. Samuti ei saa uuendamata äpis kasutada edaspidi lisanduvaid funktsioone.

Milliste seadmete kasutajaid need muudatused mõjutavad?

Muudatus mõjutab neid Swedbanki kliente, kes kasutavad Swedbanki äppi järgmistes seadmetes: iPhone 5S, iPhone 6/6 Plus, iPad Mini 2, iPad Mini 3, iPad Air või iPod touch (6. gen).

Kust saan kontrollida, millist operatsioonisüsteemi, minu seade kasutab?

Device Settings->General->Software Update. Sealt leiad OS versiooni ja saadaolevate uuenduste kohase teabe.

Mida peaksin tegema, kui minu seade ei toeta iOS13 või iOS14 versiooni?

Saad äppi edasi kasutada, kuid seda ei uuendata enam. Kui plaanid oma nutitelefoni uuema vastu vahetada, eelista iOS13 või iOS14 versiooni toetavat telefoni, sest nende puhul on tagatud uusimate turvavärskenduste tugi.

Mis siis saab, kui ma äpi ära kustutan?

Kui kasutad iOS12 versiooniga seadet ning kustutad äpi ära, siis ei ole Sul võimalik seda ka enam alla laadida. Sellisel juhul tuleb Sul internetipanka edaspidi oma seadmes veebilehitseja kaudu kasutada.

Mugavuse huvides saad internetipanga lingi salvestada oma seadme avakuvale (ava Swedbank.ee->Share->Add to Home Screen).