Elon Musk postitas pühapäeval Twitterisse, et ta peab päev hiljem kõne sotsiaalmeediaplatvormil Clubhouse, kirjutab Financial Times. See põhjustas Clubhouse Media Groupi aktsia kahekordse hinnatõusu. Tundub loogiline? Tegelikkuses mitte, hinnatõus on täiesti jabur, sest Clubhouse Media Groupil puudub igasugune side samanimelise sotsiaalmeediakanaliga. Häälülekandeid võimaldav Clubhouse ei ole nimelt isegi börsiettevõte.

Seega, millega tegeleb Clubhouse Media Groupi nime kandeb ettevõte? Tegemist on firmaga, mis vahendab sotsiaalmeediates sisu loojaid. Kummalisel kombel on firma suuromanikuks aga hoopistükkis Hiina meditsiiniettevõte Tongji Healthcare Group.

Koomiline situatsioon ilmestab hästi viimasel ajal valitsevat trendi, kus amatöörinvestorid teevad otsuseid kiiresti, esmaemotsiooni põhjal ning ei mõtle neid korralikult läbi. Nagu näitas Gamestopi saaga, siis vahel võib selline strateegia tuua suurt edu, kuid tundub, et kõik väikeinvestorid siiski nii õnnelikud ei ole.