Eestis Toyotasid ja Lexuseid müüva Amservi tegevjuht Rene Varek vaatab tagasi möödunud aastale ja prognoosib tulevikku. Nende salongidesse on koroonakriis ja kättpidi tervitamise traditsiooni pausile panek kaasa toonud Jaapani stiilis tervitamise, millega kliente ja partnereid vastu võetakse ning välja saadetakse. Varek loodab, et turg osaliselt taastub.

„Autotööstusele oli tõesti karm aasta. Globaalseid arve ma ei tea, aga Euroopas kukkus automüük ligi 24%, Eestis 30%. Need on väga suured arvud. Kui segmente vaadata, siis premium-autode turuosa protsentuaalselt isegi kasvas. Räägime siin eelkõige Mercedesest, Audist, BMW-st ja Volvost. Porsche lausa duubeldas oma turuosa,” räägib ta intervjuus.

Suisa krabamiseks läks aga kasutatud autode turul.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega