Petturid on osavad ja skeemid võivad kliendile reaalsena tunduda. Ettevõte jagab soovitusi, mida silmas pidada, et mitte pettuse ohvriks langeda:

1. Abi vajades kasuta ainult ettevõtte kodulehte

Kui tekib teenust kasutades vajadus abile, tuleb ühendust võtta ainult kodulehel oleva abikeskuse kaudu. Ära kasuta telefoninumbreid, mida leiad teistelt veebilehtedelt.

2. Ära anna kellelegi ligipääsu enda kontole.

Ettevõte täheldab, et ei palu kunagi alla laadida mõnda rakendust, mis võimaldaks neil kliendi seadet juhtida. Kui keegi seda teeb, on ta pettur.

3. Võta aega mõtlemiseks

TransferWise ei survesta tegema ülekannet liialt kiiresti. Kui te tunnete ennast ebakindlalt, on parem raha saatmata jätta. Pärast on seda raske tagasi saada.