Platvormitasu moodustab 15-20 protsenti sõidu maksumusest, vahendab ERR. Ülejäänust peab taksojuht katma kõik teenuse osutamisega tekkivad kulud, nagu liisingmaksed, kindlustus, kütus, litsentsitasu, tööjõumaksud jm.

Üks endine Bolti juht märkis, et kokkuvõttes jäi talle kätte umbes miinimumpalga suurune summa.

Ka endine taksojuht Boris Golovenski proovis kätt Bolti sõidujagamisäpis, ent loobus juba nädala pärast. Golovenski on nüüdseks üle kuu aja Boltis toidukullerina töötanud, ent tõdeb, et teenistus on sama niru.

"Meie puhul ei ole mittemingisuguseid ettenähtud tunde, millal siis juhid või kullerid peaksid teenust osutama. Klient maksab sisuliselt otse taksojuhile ja meie võtame sealt lihtsalt platvormitasu," selgitas Bolti Balti- ja Põhjamaade valitsussuhete juht Sanrda Särav.

Ta lisas, et nad on arvestanud, et platvormil teenivad taksojuhid tunnis rohkem kui on keskmine tunnitasu Eestis.

Taxify kõrval turule tulnud Uber on nüüdseks äri Eestis peaaegu lõpetanud, Vene päritolu Yandex aga pakub Bolti kõrval endiselt konkurentsi.