Tehase laienduse käigus ehitati Värska aleviku tehase juurde uus tootmishoone, kuhu paigutati villimisliin ja seadmed jookide segamise jaoks ning täiendati olemasolevaid liine.

Värska Vesi AS juhatuse esimees Urmas Jõgeva sõnul võimaldab uus liin suurendada ettevõtte maitsestatud vee tootmise osakaalu ja tuua joogiturule mitu unikaalset tooteseeriat.

„Uus liin võimaldab meil spordijookide turule siseneda ja jooke spetsiaalse spordikorgiga pudelitesse villida," rääkis Värska Vesi AS müügi-ja turundusdirektor Rauno Jõgeva.

Urmas Jõgeva sõnul on uutel toodetel ka suur ekspordi potentsiaal ning osad neist on juba välismaa turgudel ka vastu võetud. „Värska Vesi AS eksport moodustab juba praegu üle 25% ja uus liin annab võimalusi ekspordi täiendavaks kasvuks. Oleme Värska kaubamärgi tuntusesse aastaid panustanud ning usume, et lisaks traditsioonilisele looduslikule mineraalveele ollakse ka välismaal valmis meie teisi tervislikke tooteid proovima," rääkis Urmas Jõgeva.

Vaatamata koroonast tingitud raskele majanduslikule olukorrale plaanib Värska Vesi AS tootmismahtusid kasvatada juba sellel kevadel ning uued tooted jõuavad poodidesse märtsikuus. „Kuigi HoReCa sektori (hotellid, restoranid, catering) müügi osakaal on praegustes tingimustes vähenenud, kompenseerib seda jaekaubanduse müügi kasv ning eksport. Inimesed teevad palju sporti ja panustavad teadlikult tervisesse ning seetõttu tarbitakse ka looduslikku mineraalvett järjest enam," rääkis Urmas Jõgeva.

Värska Vesi AS uuele tootesuunale andis hoo sisse naturaalsest mahlast ja mineraalveest kokku segatud Vurtsvasseri edu. „Limonaadile alternatiivi pakkuv Vurtsvasser võeti rahva poolt hästi vastu ja see andis tõuke maitsevee tootmisvõimsuse tõstmisesse panustamiseks," rääkis Rauno Jõgeva.