53% kiire kasvuga ettevõtetest kasutavad BI-lahendusi

Uuringud näitavad, et BI-lahenduste kasutusele võtmisega on paranenud ettevõtete raporteerimise, planeerimise ja äriotsuste tegemise kvaliteet. McKinsey andmete põhjal on 53% kiire kasvuga ettevõtetest aktiivsed andmeanalüütika kasutajad. Ettevõtted, kes kasutavad BI-lahendusi, suudavad kasvatada efektiivsust muljetavaldavates mõõtmetes — näiteks suurendada müügikontaktide tehinguni viimist 30% ja vähendada klientide lahkumist 25% võrra. See ei ole tuumateadus, selle saavutamine vajab vaid oskuslikku andmetega ümberkäimist ja sihipäraseid tegevusi.

53% kiire kasvuga ettevõtetest on aktiivsed andmeanalüütika kasutajad McKinsey

Seetõttu on paslik iseendalt küsida, et kas soovid olla e-äri juht, kes rabeleb vanamoodi ja ennustab raamatupidamissüsteemi raportite põhjal tulevikku, või on sul ambitsiooni ehitada üles automatiseeritud andmeanalüüsi protsessid, mille abil teha nutikaid, ettevõtet kasvule suunavaid otsuseid ja tegevusi?

Ettevõtted, kes kasutavad BI-lahendusi, suudavad kasvatada efektiivsust muljetavaldavates mõõtmetes — suurendada müügikontaktide tehinguni viimist 30% ja vähendada klientide lahkumist 25% võrra
McKinsey

Analüütika vabastab ressursse ja tõstab kasumlikkust

McKinsey andmetel on BI kasutusele võtmisel selge rahaline kasu. See võimaldab vabastada keskmiselt 30% ressurssidest, mis muidu kuluks lisaväärtust mitteloovatele tegevustele. See vabanenud tööaeg on omakorda võimalik suunata kliendisuhete arendamisele ja uute ideede genereerimisse. Vähenenud alternatiivkulu näol vabanenud raha tasub suunata turundusse ja äriarendusse.

BI kasutusele võtmisel on selge rahaline kasu. See võimaldab vabastada keskmiselt 30% ressurssidest, mis muidu kuluks lisaväärtust mitteloovatele tegevustele.
McKinsey

BI-lahendust kasutades jooksevad andmed erinevatest rakendustest reaalajas kokku ühte kohta: allikatest nagu Google Analytics, e-poe platvorm, majandustarkvara jne. Selline eri tüüpi andmete kombineerimine aitab üles leida kohti protsesside optimeerimiseks, kulude vähendamiseks ja kasumlikkuse suurendamiseks, mida muidu andmeallikaid üksikuna analüüsides ei pruugi märgata.

Kuidas nutika andmeanalüütika ja muude meetodite abil enda e-äri kasumlikkust kasvatada, sellest saab juba lähemalt kuulda 11. märtsil Baltic e-Commerce Forum 2021 konverentsil, kus astub ülesse Net Groupi E-äri valdkonnajuht Anders Abel.