Promoty loodud platvorm on turundustööriist, mis viib omavahel kokku sotsiaalmeedia sisuloojad ja brändid. Tänaseks tegutseb ettevõte kaheksas riigis. Hoolimata Covid-19 pandeemiast suudeti möödunud aastal kasvada Eesti, Soome ja Läti turgudel. Mõned kuud tagasi laieneti Rootsi, Norrasse, Taani, Hollandisse ja Leetu. Kusjuures laienemine oli üks eelmise aasta olulistest sihtidest, millele andis hoo sisse esmakordne kampaania Funderbeamis, kustkaudu 2020. aasta veebruaris kaasati investoritelt ligi pool miljonit eurot.

Nüüd on Promoty fookuses jätkata tööd eksisteerivatel välisturgudel, tugevdada oma positsiooni ja pürgida kasumlikkuse poole. "Kõikidel uutel turgudel on kampaaniad aktiivselt toimumas. Eriti hästi on käivitunud koostööprojektid Taanis ja Leedus," rääkis ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Aleks Koha. "Lisaks tegeleme ettevõtetest klientide jaoks sotsiaalmeediakanalite valiku laiendamisega ehk tulevikus on meie kaudu võimalik kaasata ka TikTokis ja Youtube'is tegutsevaid suunamudijaid," täiendas Koha.

Praeguse kaasamisringi juhtivinvestoriks on ettevõtja ja ingelinvestor Vijay Kumar Sharma: "Suunamudijate kaudu turundamine on midagi, millest ei saa mööda vaadata ükski turundaja. Promoty aitabki seda nähtust paremini tööle panna keskendudes mikro-suunamudijatele, mis on kombineeritud toimivate kampaaniateostuste ja eesmärkide saavutamisega."

Promotyga on tänaseks liitunud üle 46 000 sisulooja, 3400 turundaja ning läbi on viidud üle 2000 turunduskampaania. Ettevõtte klientideks on näiteks Wolt, Circle K, Orkla, Swedbank, SEB ja ACME Film.