TKM Grupi turundusdirektori Anne-Liis Ostovi sõnul nõuab olukord suuri muudatusi ning üle tuleb vaadata turundusstrateegiad, kampaaniaplaanid ja palju muud. Eelkõige tehakse pingutusi, et kogu uue kevade moekaup jõuaks kiiremas tempos e-poodidesse.

Müügisaali töötajatele proovitakse leida võimalikult palju rakendust e-poes, et tagada klientidele kiire tarne. Turundusdirektor möönab, et taas muutuvad nende kauplused komplekteerimiskeskusteks, kuid õnneks on eelmise aasta kogemuse põhjal ümberorienteerumine palju lihtsam.

Ostovi kinnitusel loodetakse väga, et valitsus kaalub ka mõistlike tingimustega üüritoetusi. Lisaks on möödapääsmatud palgatoetused, kindlustamaks töökohtade säilimine.

Seoses 11. märtsil jõustuvate piirangutega jäävad Tallinna Kaubamaja Grupis suletuks Kaubamaja, I.L.U., ABC KING ja SHU kauplused. Oma uksed saavad hetkeseisuga avatud hoida TKM Grupi alla kuuluvad Selver, Viking Motorsi autosalongite teenindusosa ning Kaubamaja toidumaailmad Tallinnas ja Tartus.