Maailma suuruselt teise rõivakaupmehe kvartalikäive vähenes aastaga 27 protsenti, 40,1 miljardi Rootsi kroonini ehk 3,94 miljardi euroni. Analüütikud kartsid müügi suuremat kukkumist. Refinitiv SmartEstimate'i andmetel ootasid analüütikud 30 protsendilise müügi vähenemist.

COVID-19 olukord mõjutas oluliselt müüki," teatas H&M. „Enam kui 1800 poodi olid ajutiselt suletud."

Veebruari algusest on mitmetes riikides koroonavastase võitluse meetmeid leevendatud ja see võimaldas avada poode. Veebruari lõpus olid ajutiselt suletud umbes 1300 poodi. Ettevõte märkis, et online-müük on läinud väga hästi.

Turuliider Inditex, kellele kuulub kaubamärk Zara, teatas läinud nädalal prognoosist, mille kohaselt taastub korralik müük kohe piirangute kadudes. Ettevõtte aastakasum vähenes aastaga 70 protsenti. Ettevõte prognoosis, et aprilli keskpaigas on kõik poed avatud.

H&M aktsia tõusis täna hommikul Stockholmi börsil 1,7 protsenti, 223,80 Rootsi kroonini. Aasta algusest on aktsia kallinenud 30,2 protsenti.