Fitlapi looja astus toitumisnõustamise troonilt maha ja lõi lahenduse, mis võiks aidata nii alustavaid kui ka vanakooli ettevõtteid
(41)Populaarse tervisliku toitumise rakenduse Fitlap looja ja pikaaegne juht Heikki Mägi müüs 2020. aasta lõpus oma osaluse ning lõi mobiilirakendusi arendava ettevõtte nimega Appit.
Turul on ruumi veel omajagu
Terviseentusiast Heikki Mägi tundis, et on aeg uuteks väljakutseteks ja mobiilirakendustele keskendumine avab võimaluse osaleda väga erinevate uute teenuste ning toodete sünnis.
"Olen aastaid istunud teisel pool lauda justnimelt rakenduste tellijana ning nägin mitmeid võimalusi, kuidas selles valdkonnas keerata veel vinti peale," näeb Mägi turul ruumi küll. "Me tahame olla enamat kui pelgalt ilusaid ja kasutajasõbralikke mobiilirakendusi arendav ettevõte. Tahame aidata ettevõtetel läbi mobiilirakenduste rohkem raha teenida. Usume, et isikliku rakenduse kaudu saab iga ettevõte ehitada oma kliendiga üles kordades lähedasema ja edukama suhte," on ettevõtja veendunud.
Eesmärk aidata alustavaid startup'e ning "vanakooli" ettevõtteid
"Meid huvitavad äppide maailmas kaks suunda. Esiteks innovaatiliste ja lahedate ideedega iduettevõtted. Ja siinkohal pole oluline, kas teenus on juba töös või alles unistamise faasis. Võtame arendusteenuse enda õlgadele, et asutajad saaksid tegeleda rahus kõige muu olulisega," tõi ta välja.
Fitlapi endine tegevjuht räägib, et Appit soovib aidata klassikalisi vanakooli ettevõtteid, kellest paljud ei ole täna veel enda isikliku mobiilirakenduse peale mõelnudki. "Näiteks restoranid ja cateringid, majutusasutused, kauplused, koolitajad, juristid, tootmisettevõtted ja paljud teised," toob Mägi näiteks mõned võimalikud ärivaldkonnad, kes saaksid mobiilirakendustest kindlasti otsest ärilist kasu.
"Kuigi neile võib tunduda, et piisab ainult kolmanda osapoole rakendustes kaasa löömisest, siis tegelikkuses jääb väga suur osa nende potentsiaalist kasutamata," lisas ärimees.
Mobiilirakendusest on kasu igas valdkonnas
Isiklik mobiilirakendus aitab teha ettevõtetel kuluefektiivsemat ja edukamat turundust, automatiseerida tegevusi, et hoida kokku aega ja raha ning olla kliendi jaoks alati olemas.
"Tegelikult saab igas valdkonnas välja mõelda, kuidas mobiilirakenduse olemasolust võidaksid nii ettevõtted kui ka nende kliendid," on Mägi kindel ning nendib, et tänases konkurentsitihedas maailmas on ainuke viis edu tagamiseks püsida sammuke oma konkurentidest eespool ning teha asju, mida teised veel ei tee.