Kohalikus mastaabis tähendab see seda, et tekib üks juhtiv jõud, mis annab siinsele e-kaubandusele suure tõuke. “Tulenevalt sellest, et paneme seljad kokku, tekib üks korralik regionaalne veebikaubanduse äri, mis pakub suuremat, väärikat konkurentsi välismaistele ettevõtetele. E-kaubandus on globaalne äri ning peame vaatama kogu Euroopat ja maailma. Konkureerime nii hiinlaste, ameeriklaste kui ka eurooplastega ning selline liitumine on kasulik,” kommenteerib Hansaposti juhataja Taavi Rajur. Praegune kokkulepe näeb ette, et kõik gruppide brändid ja kaubamärgid jätkavad enda domeenil ning selles osas hetkel muudatusi ei tule.

Kliendi jaoks tähendab see jällegi suuremat valikut, paremaid pakkumisi ja üldist kvaliteedi kasvu. Tootevalik suureneb enam kui miljoni tooteni, millest võidavad ka kaupmehed: “Saame kaupmeestele pakkuda väljundit, mis on praeguses olukorras eriti tähtis. Kui enne ei olnud Lätit, Leedut ja Soomet, siis nüüd pakume võimalust nendel turgudel oma kaupa müüa,” toob Rajur välja.

“Homme anname konkurentsiametile sisse koondumisteate ning sellele järgneb menetlus. Kuna turuosad ei ole niivõrd suured, siis ei tohiks konkurentsiameti poolt meile takistusi tulla. Sellega loodame lõpusirgele jõuda aasta teises kvartalis,” lisab Rajur.

E-kaubandusest on saamas kaubanduse tuum

“Vaadates kogu turgu, siis me kahe peale ei olegi niivõrd suured. Kohaliku e-kaubanduse mõttes see kindlasti süvendab e-kaubanduse kasutust ja toob rohkem kliente poodlema. See on tänapäeva mõistes juba normaalne kauplemise viis ning tugeva liidri tekkimine annab kindlasti positiivse tõuke kogu selle valdkonna arengule,” sõnab Rajur ning lisab: “e-kaubandusega oleme õigel teel mitte ainult meie, vaid ka Eesti tervikuna. See on tunnustus kogu Eesti turule ja näitab, et kaubandus ongi liikumas virtuaalses suunas.”