Gissingi kliendinimekirjas on üle saja jalgpallimaailmas tuntud nime. Nagu paljud teised 16-aastased noormehed veedab ka tema palju aega oma magamistoas jalgpallist rääkides ja mõeldes ning WhatsAppis suheldes. Tema puhul on aga üks suur erinevus võrreldes tavanoortega.

Ta ei suhtle mitte omasugustega vaid ta saab igapäevaselt sõnumeid FC Barcelona noorelt staarilt Ansu Fatilt, Manchester Unitedi Mason Greenwoodilt ning Dortmundi Borussias mängivalt Jadon Sancholt. Paljude teiste seas on ka Londoni Arsenali mängija Bukayo Saka.

Kes on Gissing? Ta on nende mängijate usaldusväärne personaalne šoppaja. Tal on võime leida neile nii haruldasi jalgpallijalanõusid kui juba välja müüdud dressipluuse. Tema ettevõte Plug Leon on eriti noorte jalgpalliässade seas väga populaarseks saanud.

Paljusid tema kliente peetakse imelasteks ning seda on kahtlemata ka noormees ise. Ta alustas äriga juba 13-aastaselt, kui jagas oma visiitkaarte nii hotellides, kus meeskonnad viibisid, kui ka mängude järel. Tänaseks on tal kliente palju ning temast räägitakse nii Inglismaa Premier League-i kui teiste Euroopa liigade meeskondade riietusruumides.

"Ma teadsin Edmilson Fernandest, kui ta veel West Hami eest mängis. Ta läks Mainzi ja mängib Šveitsi koondise eest. Ma müüsin talle ja ta viis mind kokku Breel Embologa, kes omakorda tutvustas mind tervele Monchengladbachi meeskonnale," ütleb Gissing Goalile antud intervjuus. Just nõnda, suust-suhu leviva info teel, on äri kasvanudki.

"Siis tundsin ma juba suurt osa Šveitsi rahvusmeeskonnast ja ma tutvusin Granit Xhakaga. Ta juba siiski teadis mind Emile Smith-Rowe ja Bukayo Saka kaudu (Arsenali mängijad - T.S.). Ma olin 13-aastane laps, kes soovis raha teenida, et osta uusi tosse. Ma teadsin, et mu vanemad ei anna mulle pidevalt raha ja soovisin ise kapitali kasvatada," ütleb Gissing.

Ta jagas visiitkaarte igal pool, näiteks sai selle Manchester Unitedi mängija Paul Pogba. Ta käis meeskondade treeningkeskustes, koputas mängijate akendele, et enda visiitkaarte jagada. "Nad hindasid minu pingutusi, sest ka nemad olid lapsena vaeva näinud, et jõuda sinna, kus nad on. Jalgpallimaailm on väike ja info levib kiiresti," räägib ta, lisades, et mängijad läksid ägedate tossudega teiste mängijate ette ning need uurisid, kust jalavarjud pärit on. Gissingi esimene klient oli Arsenali mängija Reiss Nelson.

Olgu tegemist Jordanite, Yeezyste, Diori, Gucci, Louis Vuittoni, Chaneli ja aina enam Fear of Godi ja drew house toodetega - Gissing teab, kust saada rariteetset kraami.

Lisaks sellele, et noormees teenib korraliku raha, on lisaväärtus veel see, et ta saab kätte selle, mida raha eest muidu osta ei saakski.

"Mul on nende särke, käin nende juures jalgpalli mängimas või mängime koos FIFAt, Call of Dutyt ja Warzone'i (videomängud - T.S.). See on minu jaoks nagu unenägu," ütleb ta.

Lisaks kutsutakse teda mänge vaatama ning ka treeninguid jälgima. Ta räägib uhkusega, et töötab koos Barcelona noorte talentide Ansu Fati ja Ilaix Moribaga ning PSG klubis on tema kliendid Mitchel Bakker, Thilo Kehrer ja Timothee Pembele.

"Viin midagi Reece Jamesile ja järgmisel hetkel istun Stamford Bridge-il ning mõtlen: vau, mis toimub?!"

Noormees on pidanud muidugi selle tõttu ka kannatama - Saksamaalt pärit noormees ei saa veeta piisavalt aega sõpradega ning ka kooli jaoks aja leidmine on keeruline.

"Ma mäletan, kui ma sõitsin koos isagai Stamford Bridgeilt ära, kui olin sinna mingeid asju viinud ning inimesed arvasid, et ma olen üks mängijatest. Oli tunne nagu oleksin teinud täisringi võrreldes sellega, kui seal veel visiitkaarte jagasin," räägib Gissing siiski oma tööst.