Kuidas spetsialist endale kliente leiab?
Portaal GetaPro on loonud eduka mudeli, mis arvestab mõlema poole – nii kliendi kui ka töövõtja huve. Lihtne ja mugav tagasisidesüsteem aitab klientidel spetsialisti valida. Töövõtjale omakorda antakse tellimuste valimisel täielik vabadus.
Kui olete spetsialist, kes otsib teenimisvõimalusi, või tahate lihtsalt vabakutselisena kätt proovida, siis tasub GetaProga lähemalt tutvuda, eriti arvestades, et praegu ei maksa see midagi.
Kuidas see töötab?
Klient jätab GetaPro portaali taotluse ja spetsialist saadab sinna vormi oma pakkumisega. Pärast seda, kui pooled on kokku leppinud, toimub suhtlemine otse, väljaspool portaali.
Veebisait on intuitiivne, vajalikud funktsioonid on käe-jala juures ja üldiselt suudab isegi kõige internetikaugem inimene seal hakkama saada.
Spetsialistid saavad mugavuse huvides portaali seadetes märkida, milliseid tellimusi nad saada soovivad, millises tegevusraadiuses ja millise eelarvega.
Uutele tellimustele kiireks vastamiseks on võimalik telefoni alla laadida töövõtjate jaoks mugav rakendus.
Miks see töötab?
Nagu praktika näitab, on tagasisidesüsteem mugav vahend millegi valimiseks. See on justkui suust suhu reklaam, ainult et võõraste vahel.
GetaPro kogub arvustusi samamoodi nagu Tripadvisor või Booking.com. Saate vaadata meistri hinnangut, mis põhineb teistelt klientidelt saadud tagasisidel.
See on kõigile mugav – klient mõistab kiiresti, keda valida, seega on ka töövõtjal lihtsam tellimust vastu võtta ja mitte raisata aega klientide otsimisele.
GetaPro korraldajate sõnul hakkab see mõne aja pärast teie maine jaoks tööle – mida rohkem arvustusi, seda kõrgem on teie reiting ja usaldustase.
Selles mõttes saavad need, kes varem registreeruvad, arvustusi kiiremini kui konkurendid.
Kuidas saada tellimust, kui pole arvustusi?
GetaPro retsept on lihtne – hakake oma teenuseid pakkuma. Igale spetsialistile leidub tellimus.
Portaali uutele kasutajatele on olemas mugav funktsioon – saate tuua sisse kuni kümme arvustust Facebookist või lisada oma GetaPro profiilile soovituskirju.
Abiks tulevad profiili kontrollnimekirjad, töövõtjate lood ja nõuanded portaalilt endalt. Meeldiva boonusena saate abi küsimiseks pöörduda ka portaali spetsialistide poole, kui teil miski välja ei tule.
Pisut lõbusat matemaatikat
GetaPro asutajad jagasid meiega portaali tulemusi Lätis. Numbrid osutusid üsna muljetavaldavateks.
Viimase aasta jooksul külastas teenuste vahendamise veebisaiti GetaPro Lätis enam kui pool miljonit külastajat ja tellimuste arv kasvas 230 protsenti!
Portaal registreerib päevas üle 150 tellimuse ja nädalas umbes 80 uut spetsialisti. Ühe tellimuse keskmine arve jääb sõltuvalt teenuse liigist vahemikku 100–500 eurot ja kõigi tellimuste kogumaht on üle kahe miljoni euro kuus.
Spetsialistidel on alati valik. Võite aeg-ajalt täita tellimusi ja saada põhisissetulekule täiendavalt 500–1000 eurot lisa, või töötate täisajaga ja otsustate ise, kui palju teenite.
Kui palju see töövõtjale maksma läheb?
Võrreldes sellega, kui palju on vaja kulutada aega klientide leidmisele ja raha reklaamile – mitte midagi.
Liitumisel ei ole mingeid tasusid, pealegi ei ole esialgu tellimuste eest ka komisjonitasu.
Teenuste vahendaja süsteem on lihtne – töövõtja maksab komisjonitasu ainult siis, kui ta ise makse saab!
Eesti turu jaoks on häid uudiseid – portaal ei kiirusta rakendama komisjonitasu enne, kui on veendunud, et see toob kasutajatele väärtust.
Milliseid teenuseid GetaPro pakub?
Juba praegu saab registreerida igat liiki teenuseid alates pisiremondist kuni koristamiseni, transpordist juristiteenusteni, fotograafiast aianduseni. Seejuures käivitub portaalipoolne uute teenusekategooriate reklaam ühtlaselt kogu aasta jooksul.
Esimesed 200 töövõtjat igast tegevusvaldkonnast, kes registreeruvad teenuste vahendamise portaalis GetaPro, saavad terveks aastaks komisjonitasust vabaks. Tasub kiirustada!