Sotsiaalmeedias maiustusi müüva ettevõte Wasondi OÜ kohta on tehtud üle 11 avalduse tarbijakaitse komisjoni. Ettevõte on lubanud ostjatele tarnida erinevaid maiustusi, kuid kaup pole kohale jõudnud ja müüja ei ole ostjatele raha tagastanud. Kokku peab ettevõte tagastama klientidele ligi 539 eurot.

Tehtud avaldustest ilmneb erinevaid põhjuseid, miks Wasondi OÜ ei ole ostjatele kaupa tarninud. Näiteks tõi ettevõtte esindaja kauba puuduste põhjuseks suurt jõulubuumi, siis lubas kauba peatselt välja saata ning seejärel hoopiski raha 14 päeva jooksul tagastada.

Samuti tuleb välja, et kaubast ja rahast on jäänud ilma rohkem kui 11 inimest, kes avalduse esitanud. Nimelt teatas ettevõtte esindaja kõigi sarnaste tellitud kaubast ilmajäänud vaidluste läbivaatamiseks toimuvate komisjoni istungite teadetele, et nad on tagasikandeid teinud järjest ja vastavalt sellele, millal inimesed said kirja, mitte selle järgi, kes on tarbijakaitsesse kirja saatnud. Samuti lisas ettevõte, et see oleks ebaaus nende suhtes, kes on oodanud. "Või kas me peaksime siis eelisjärjekorras need tegema, kes on teile kirjutanud?" lisas ettevõtte esindaja.

Kui vaidlevad pooled otsusega ei nõustu, on neil õigus pöörduda sama vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse.