„Esialgu kasutame elektrilisi kaubarattaid Tallinna kesklinnas saadetiste kohale viimiseks, kuid plaanime neid testida ka muudes oludes – eeskätt eramajadega piirkondades,“ ütles Omniva transpordihalduse juht Marten Seepter.

Seepteri hinnangul avaldub elektrilise kaubaratta efektiivsus eeskätt kanderingidel, mille kilometraaž pole suur ja kus on tihedalt peatusi, kuna rattale istumine ja sealt väljumine on kullerile mugav. Kaubarattaga on võimalik mugavalt tööd teha tiheasustusega piirkonnas, kus on kitsad olud ja autoga ligipääs raskendatud.

„Meie kullerite esmane tagasiside on olnud positiivne, sest rataste läbivus oli ka talvistes tingimustes hea ja parkimisega pole probleeme tekkinud,“ lisas Seepter.

Vok Bikesi ühe asutaja ja tegevjuhi Indrek Petjärve sõnul katsetakse sõidukeid kahe peamise kliendigrupiga: on-demand kaupade kättetoimetamine, olgu siis restoranidest või e-poodidest, ning klassikaline postitarne. "Omniva kogemus ja senine tagasiside on meile nii tootearenduse kui ka klientide vajaduste mõistmisel suureks abiks," rõõmustab Petjärv koostöö üle.

Omniva Vok Bikes elektriliste kaubarataste pilootprojekt kestab juuni keskpaigani, mille järel tehakse kokkuvõtted ja otsus, kuidas projektiga edasi liikuda.