Hulgimüük vähenes 56 protsenti, 3,1 miljoni euroni. Toitlustusettevõtetes ehk HoReCa sektoris vähenes müük ligi 46 protsenti, kahe miljoni euroni. Kokku vähenes müük 23,5 protsenti, 14,2 miljoni euroni.

Suitsetatud toodete müük vähenes 13 protsenti, 5,9 miljoni euroni. Värske kala ja kalafilee turustamine vähenes 29 protsenti, 6,5 miljoni euroni. Muud kalatoodete müük vähenes 29 protsenti, 1,7 miljoni euroni.

„Nagu oli eeldada, siis HoReCa ja hulgimüük on ikka madalseisus tingituna COVID piirangutest neis sektorites. Samas oleme väga rahul, et meie käive on kasvanud ligi 10% jaekettides, Eestis koguni üle 22% aasta baasil. Samuti on näha turgude taastumist, käesoleva aasta märtsi käive oli juba sama kui eelmise aasta märtsis," kommenteeris tulemusi PRFoodsi juhataja Indrek Kasela. „Suurem mõju on olnud lõhe hinna langus maailmaturul. Meie värske kala keskmine müügihind viimases kvartalis oli 6,1 eurot kilo kohta võrreldes 7,3 eurot kilo kohta eelmise aastal samal ajal. Tonnides on samas meie toodang kasvanud igal kuul käesoleval aastal. Me võime eeldada, et lõhehinnad tõusevad ülejäänud aasta jooksul tingituna turgude avanemisest ja nõudluse kiirenenud taastumisest. See mõjutab positiivselt meie kasumlikkust tulevatel kuudel. Kokkuvõttena võib öelda, et tulevaste kuude perspektiiv ja kindlus on paranenud oluliselt. Meie fookus rahavoole ja tegevuse efektiivsemaks muutmisele hakkab vilja kandma. Samuti eeldame suuremat mahtu kalakasvatusest 2021 aastal, mis annab lisatõuke käibe kasvule ja kasumlikkusele."

PRFoodsi aktsia kallines täna 1,8 protsenti, 0,398 euroni. Aastaga on aktsia langenud 4,3 protsenti.