Ettevõtte tulemustele avaldas enim mõju Leedu ja Läti poodide sulgemine alates eelmise aasta detsembrist ja Eesti poodide sulgemine alates 11. märtsist.
Auditeerimata majandustulemuste alusel vähendas eelkõige poodide sulgemine piirangute tõttu Baltika selle aasta esimese kvartali müügitulu 65 protsenti 2,13 miljoni euroni. Jaemüük vähenes esimeses kvartalis 78 protsenti, samal ajal e-pood näitas väga head tulemust ja müük kasvas 89 protsenti.
Baltika Grupi juhatuse esimehe Flavio Perini sõnul oli ettevõtte eelmise aasta lõpuks saavutatud tugev finantspositsioon väga oluliseks teguriks, et karmistunud piirangute periood üle elada ning olla heas seisus poodide taasavamisel. „Minu juhtimisealane DNA ja põhimõtted ei luba olla rahul esimese kvartali miinusmärgiga tulemusega. Püüdes aga olla pragmaatiline ja vaadates meie müügivõimalusi Balti riikides kõikide piirangute tingimustes, siis on meie tulemused võrreldes eelmise aasta sama ajaga oluliselt paremad. Eelmise aasta esimeses kvartalis olid meie poed suletud vaid mõne nädala, kuid tänavu mõjutas poodide sulgemine meid märksa pikemat aega. Ma ei otsi sellest asjaolust õigustust, kuid see on reaalsus, mis nii meie kui ka kogu rõivakaubandusega toimunud on," kirjeldas Perini.
„Loodan, et saame avada oma kauplused kõigis piirkondades vähemalt mai keskpaigaks ja usun, et suudame esimeses kvartalis kogunenud kahjumi täielikult katta aasta lõpuks, kui järgmise 8 kuu jooksul ei juhtu uuesti midagi ettearvamatut. Ootame tugevaid müügitulemusi nii kevadsuviselt üleminekukollektsioonilt kui ka uuenenud Ivo Nikkolo brändi sügiskollektsioonilt. Näeme, et e-kaubanduse kanalites on üleminekukollektsioon ja aksessuaarid juba positiivselt vastu võetud," lisas Baltika juhatuse esimees.
Baltika Grupi turustus- ja üldhalduskulud olid esimeses kvartalis 2,64 miljonit eurot, vähenedes 47 protsenti. Üle 70 protsenti vähenenud kuludest on seotud jaeturu kulude vähenemisega. Peakontori turustus- ja üldhalduskulud vähenesid 0,4 miljonit eurot võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.