Anette Apri sõnul on viimase paari kuuga uute toodete lisandumine ja tehingute arv teinud Yagas plahvatusliku hüppe. “Näiteks lisati ainuüksi märtsikuus Yagasse müügile üle 125 000 uue toote ning iga neljas meie 20 000 päevasest külastajast sooritab Yagast ka ostu,” kirjeldas ta.

Sama trendi nähti ka eelmisel kevadel ning tõenäoliselt on selle taga kevadine suurpuhastuse aeg ja suletud kaubandus, mis on kõik shopingu vajadused veebi kolinud ja andnud inimestele aega kappides tuulata.

Viimase kuue kuu enim järelturult otsitud brändid

  • Nike
  • Zara
  • Dr. Martens
  • Guess
  • Adidas


Lisaks tõi Apri välja, et kaugele maha ei jäänud ka näiteks Calvin Klein, Vans, Tommy Hilfiger ja teised. “Üleüldiselt on brändikaup Yagas väga populaarne ja on näha, et otsitakse suuremate brändide häid diile,” lisas Apri. Tema sõnul lähevad vähem kaubaks soodsamad kiirmoebrändid, mis juba otse jaemüüjalt ostes on ülimadalate hindadega.

Lisaks brändidele on ka tootekategooriates näha pandeemiaga seotud kasvutrendi spordiga seotud märksõnade kasutamises. Näitena toob ta välja otsingusõnad nagu retuusid, hantlid, dressid.

Eesti brändidest võidutsevad taaskasutuses Tallinn Dolls ja Marat, lastebrändidest Breden.

Tootekategooriatest võidutsevad hooajast inspireeritud mantlid ja joped, kleidid, bikiinid, kotid ja teksad.